(Esettanulmány) Amikor a weboldalon áll vagy bukik minden

Adott egy villanyszerelő vállalkozás, akiknek a legfontosabb szolgáltatásuk az SOS Villanyszerelés Budapesten és Pest megyében az év 365 napján, 0-24-ben – ez röviden annyit takar, hogy a megkereséstől számolva legfeljebb 1-2 óra alatt kiérnek a szakembereik az ügyfélhez.Ez elég jól hangzik és nagy a kereslet is erre a fajta szolgáltatásra, azonban nem jött annyi megkeresésük a weboldalon keresztül, mint amennyit szerettek volna.Ekkor keresett meg minket a tulajdonos, Kata, hogy a villanymento.hu weboldallal kezdjünk valamit és állítsuk át egy jobban konvertáló pályára.

 

Mi volt a gond?

A weboldal több sebből is vérzett. Első és legnagyobb probléma az volt, hogy az oldal kinézete a 2000-es évekbeli weboldalakat idézte, ami valljuk be nem túl bíztató így 2020-ban.

Aki az oldalra tévedt nem egy bizalomkeltő, modern weboldallal találkozott, hanem egy összetákolt valamivel… És itt fontos megjegyezni, hogy sokan természetesen összekötik a weboldal minőségét a szolgáltatás minőségével.

Második probléma az volt az oldallal, hogy “agyon volt keresőoptimalizálva”, de a rossz értelemben. Ez gyakorlatban azt jelentette, hogy minden mondatba be voltak erőszakolva bizonyos kulcsszavak, még ha az teljesen értelmetlen is lett így.

Továbbá a weboldal felépítése átgondolatlan volt, nem volt jól szövegezve és tartalmilag sem volt megfelelően felépítve.

 

Mit csináltunk?

Első körben újraszövegeztük az oldalt. A sok beleerőltetett kulcsszót kidobtuk és inkább arra feküdtünk rá, hogy az oldal megnyerje magának a látogatót.

Ezt követően az oldal egy teljesen új designt kapott, ami tökéletesen megfelel a mai elvárásoknak, továbbá mobilbaráttá tettük és felgyorsítottuk az egészet.

 

Mi lett ennek az eredménye?

Már az oldal újraindulása utáni első napon hívott minket Kata, hogy képzeljük el, 2 óra után le kellett állítani a Google Ads hirdetéseket, mert 4.000 Ft-nyi hirdetési költségből tele lettek aznapra.

Már ennyi idő alatt több megrendelőjük jött, mint az előző héten összesen, méghozzá sokszor ennyi költésből. Egyszerűen jobban konvertál így a weboldal.

Ilyen az, amikor egy jó szolgáltatás, egy kiválóan felépített weboldal és egy jól beállított hirdetés találkozik egymással.

 

És Neked milyen a weboldalad?

Az ma már nagyon kevés, ha csak egy “valamilyen” weboldalad van. Megrendeléseket, érdeklődőket csak egy jól átgondolt, kiválóan szövegezett, gyönyörűen dizájnolt, gyorsan töltődő weboldal fog tudni nagy számban hozni számodra.

Ha pedig egy ilyen weboldalra van szükséged, akkor itt találsz meg minket!

Oszd meg másokkal is

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email