Olvasd el legutóbbi cikkeinket!

A sikeres Facebook kampány legfontosabb összetevői
Nemrég megnéztem néhány Facebook kampányunk eredményeit, majd elkezdtem összehasonlítani őket és néhány konklúziót levonni. Kezdjük az eredményekkel: Az 5 kampány során 5.633.524 Ft-ot költöttünk el

7 tipp a kosárelhagyási arány csökkentéséhez
Az e-kereskedelem világában gyakori a magas kosárelhagyási arány. A legfrissebb kutatások szerint a terméket kosárba helyezők akár 60-80%-a félbehagyja a vásárlás folyamatát, és anélkül távozik

Miért van szükséged weboldalra?
Induló vállalkozások esetében gyakran merül fel a kérdés, hogy érdemes-e weboldalt csináltatni, vagy elég csak egy Facebook és/vagy Instagram felület. A válaszhoz vizsgáljuk meg mélyebben a

(Esettanulmány) Amikor a weboldalon áll vagy bukik minden
Adott egy villanyszerelő vállalkozás, akiknek a legfontosabb szolgáltatásuk az SOS Villanyszerelés Budapesten és Pest megyében az év 365 napján, 0-24-ben – ez röviden annyit takar, hogy a

Miért jó, ha egy bizonyos bevétel felett profi marketingesekre bíznod a cégedet?
Minden vállalkozás életében eljön az a pont, amikor valóban elköteleződnek a marketing mellett, méghozzá az esetek többségében egy külsős ügynökség bevonásával. Amikor ezt a lépést

Hogyan hozd ki a maximumot a landing oldaladból? (6 magyar példán keresztül)
Szerintem kész landing oldal nem létezik. Ugyanis mindig lehet még rajta mit csiszolni-faragni, hogy jobb eredményeket érjünk el. Biztos neked is ismerősen hangzik a következő
Ki írja a cikkeket?

Szia, én Müller Péter vagyok, az MP Marketing Ügynökség tulajdonosa. 4 éve foglalkozom marketinggel és a több száz projekt tapasztalatait szeretném Neked átadni a cikkeimen keresztül, leginkább a Facebook hirdetések és a marketing stratégia témakörében!
Legutóbbi cikkeink


7 tipp a kosárelhagyási arány csökkentéséhez

Miért van szükséged weboldalra?


Hírlevél
Iratkozz fel értékes tartalmainkra