Induló vállalkozások esetében gyakran merül fel a kérdés, hogy érdemes-e weboldalt csináltatni, vagy elég csak egy Facebook és/vagy Instagram felület. A válaszhoz vizsgáljuk meg mélyebben a témát!

Mi a helyzet egy szolgáltatóval például? Egy masszőrnek, fodrásznak vagy villanyszerelőnek kell weboldal? A kérdések megválaszolásához induljunk onnan, hogy…

 

Vajon miért jó egy weboldal?

1. Megtalálhatóvá tesz

A legtöbben ha keresnek valamit, akkor egyszerűen rágugliznak: Téged hogyan fognak megtalálni a legnagyobb keresőben, ha nincs weboldalad?

Fizetett hirdetések? Reméljük, hogy te is használod őket. De egy weboldal nélkül hová tereled az embereket? Nem nézne ki profibban, ha nem a Facebook oldaladra kellene vinned az érdeklődőket, hanem egy profi, dizájnos, megnyerő weboldalra?

2. Hitelesebbé teszi a bizniszedet

“Aki nincs fent az interneten, az nem is létezik” – tartja a modern mondás. Ha nem találsz egy vállalkozásról semmi információt az interneten, az kérdéseket vet fel az emberben, például “Vajon mennyire valós ez a vállalkozás?”.

Ma egy weboldal a bizalomépítés egyik alappillére. A szolgáltatásaidtól kezdve blogcikkeken és a munkatársi csapat bemutatásán át egészen az elérhetőségekig és a referenciákig minden megtalálható rajta. Egy ilyen ziccert ne hagyjunk ki.

3. Egy weboldal pénzt termel

Részben az előző pontból következik, hogy hosszú távon a weboldalad szerepet fog játszani a vásárlók meggyőzésében. De ez csak egy szelete ennek.

A weboldalad működhet egy értékesítési felületként is, ahol jól elkészített landing page-ek várják az érdeklődőket kiváló szövegezéssel, megnyerő dizájnnal és ellenállhatatlan ajánlatokkal. A landing oldalak hirdetésekkel párosítva igazi aranybányát jelenthetnek a céged számára.

4. A bejelentkezések és a vásárlások kezelése automatizálható

Manapság már rengeteg dolgot lehet automatizálni. Mit szólnál, ha mostantól a fizetés, az időpont foglalás és a számlázás is automatikusan működne? Egy weboldal esetében ezek már mind kivitelezhetőek.

Szolgáltatók, akiknek nincs még kialakult ügyfélkörük, egy jól felépített weboldallal és jól beállított hirdetésekkel nagyon hamar megtölthetik a naptárukat és futtathatják fel a vállalkozásukat.

Ezt mi magunk és más marketingesek is bebizonyították már rengeteg szolgáltatással foglalkozó ügyfélen keresztül. Mi jelenleg is együtt dolgozunk plasztikai sebésszel, fitnesz edzővel és üzleti tanácsadóval is, hogy csak párat említsek.

Ha pedig már pörög a bizniszed, akkor egy saját weboldal elengedhetetlen. Egyrészről az időpont foglalási folyamatot, a fizetést és a számlázást is automatizálni tudod így, másrészről pedig már presztízsből is érdemes egyet készítened, hiszen az emberek lassan több időt töltenek az online térben, mint a “való életben” és mint fentebb említettem, egy jó weboldal remek referenciája a munkádnak.

Tudom jól, hogy sokaknak a weboldal készítés egy bonyolult és ismeretlen területnek számít és el se tudják képzelni, hogy miként működik a weboldal építés és automatizálás folyamata. Emiatt lehet, hogy hezitáltok.

Azonban a jelenlegi helyzet tökéletesen megfelel arra, hogy megépíttesd az első weboldaladat, vagy újragondold a jelenlegit.

Most jönne az a rész, ahol meggyőzlek, hogy csináltass weboldalt, méghozzá az én ügynökségemmel. Ez azonban nem fog bekövetkezni, mert ha a fenti érvek nem győztek meg, akkor Neked úgysem lesz még oldalad egy darabig az biztos. Szóval a döntés a Tiéd.

Ha kellenék én és a csapatom, akkor itt találsz meg minket.

Oszd meg másokkal is

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email