ONLINE HIRDETÉSKEZELÉS

futtass vaskosan megtérülŐ online hirdetési kampányokat

futtass vaskosan

megtérülŐ online

hirdetési kampányokat

facebook hirdetések

Így válhatnak a kampányaid valódi pénztermelő gépezetté

Lehet, hogy ötleted sincs milyen stratégiát kövess, hogy végre látható megtérülést hozzanak a Facebook és Google kampányaid.

Ez azért is megengedhetetlen luxus, mert amíg erre nem találsz megoldást, addig minden áldott nap csak a pénzedet égeted ahelyett, hogy egy olyan folyamatosan bevételt termelő gépezetet hoznál létre, ami kiszámíthatóan szállítja neked az eredményeket.

2019-ben több, mint 250.000.000 forint bevételt termeltünk az ügyfeleinknek Facebook és Google kampányokkal, körülbelül 30.000.000 forintos költségkerettel, ami átlagosan 8.33 forint megtérülést jelent minden egyes elköltött forintra. A 2020-as évben pedig feltett célunk, hogy a szolgáltatásunk fejlesztésével ezt az átlagos megtérülést még tovább emeljük.

Nézzünk meg pár adatot

A 2019-es évünk számokban

250 millió forint bevételt termeltünk ügyfeleinknek Facebookon és Googleben

16 ügyféllel működtünk együtt a hirdetési fronton

A Facebook esetében átlagosan minden elköltött forintból 7.14 forint bevételt generáltunk

Több, mint 2.500 hirdetést készítettünk el

Csak négy példa az elmúlt hónapokból

Online előfizetéses rendszer

2020 februárjában vettük át egy online előfizetéses rendszer Facebook kampányait.

Alig 5 nap után le kellett állítanunk a kampányunkat, mert túl sok volt a megrendelő, a gyors növekedés pedig előfizetős csoportok belső eredményességét veszélyeztette (a szolgáltatásról nem írhatunk).

Természetesen a helyzet rendeződése után újabb kampányokat indítottuk és szeptember végére 17.12 millió forintot termeltünk 23.77 x-es megtérüléssel, minden egyes befektetett forintból.

Csak négy példa az elmúlt hónapokból

Webshop kampány

2020 áprilisában kezdtük el egy több száz termékes webshop Facebook hirdetéseit kezelni.

Már az első napokban több százezer Ft bevételt termeltünk és az eredmények az együttműködés eddigi közel két hónapja alatt sem maradtak el.

5 hónap alatt 14.27 millió Ft bevételt termeltünk az ügyfelünk számára 1.073.000 Ft-nyi hirdetésből, 13.31 Ft megtérülést elérve minden egyes befektetett forintból.

Csak négy példa az elmúlt hónapokból

Üzleti rendezvény Facebook kampánya

Nemrég egy 300 fős üzleti rendezvény marketingjének a feladatát kaptuk meg, ahová körülbelül 10 hét alatt végül 310 résztvevőt ültettünk be (néhány plusz szék kíséretében). A 172 megrendelés csalóka: egy darab megrendelés lehet akár páros, akár csoportos is.

Az itt látható számokat 10 hétnyi Facebook hirdetési kampánnyal valósítottuk meg, amely során nagyjából 850.000 Ft-ot költöttünk el, ami 8.47 x-es megtérülés jelent minden befektetett forintra.

Csak Négy példa az elmúlt hónapokból

Újonnan induló webshop

2020 májusában kezdtük el egy teljesen újonnan induló, okos termékeket forgalmazó webshop hirdetéseit kezelni.

Összességében 2.2 millió Ft-ot hirdettünk el Facebookon és Google-ben az eddigi 5 hónap során.

Ebből a pénzből 23.182.768 Ft bevételt termeltünk, közel 11 x-es megtérülést elérve ezzel (nem mellesleg az ügyfelünk is közel 8 millió Ft-ot profitált).

segítünk növekedni

Így néz ki nálunk egy kampány felépítése

1. Személyes konzultáció

A folyamat egy személyes konzultációval indul, ahol megismerjük a vállalkozásodat és a hirdetésekkel elérendő céljaidat, elvárásaidat.

2. Weboldal vagy értékesítési tölcsér elemzés, javaslatok a rendszer felépítésére

A weboldalad és/vagy az értékesítési tölcséred az alfája és omegája egy kampány sikerének. Ha ezeken olyan lyukak vannak, amelyeken folyamatosan vásárlókat veszítesz, akkor esélyed sem lesz a vaskos megtérülésre.

Pontosan ezért részletes elemzést végzünk és visszajelzést adunk arról, hogy min lenne érdemes változtatni és javítani a jobb eredmények érdekében.

3. Kampányterv felállítása és első hirdetések összeállítása

Megtervezzük, hogy az általad meghatározott hirdetési célokat milyen hirdetésekkel és hirdetési rendszerrel tudjuk elérni. Ezt követően elkészítjük az első reklámok kreatívjait.

4. Facebook és Google Hirdetési Fiók beállításainak elvégzése és START

A kampány elindítása előtt elvégezzük a megfelelő beállításokat. Emellett amennyiben még nincsenek beágyazva, akkor a Facebook Pixelt és a Google Analyticset is beüzemeljük a mérhetőségek és a remarketing hirdetések végett.

Amikor minden készen áll, akkor elindítjuk a hirdetési kampányokat.

5. Tesztelés, optimalizálás

A munkánk itt veszi csak igazán kezdetét. Havonta rengeteg új hirdetést tesztelünk le a kampányaidnál, hogy kitapasztaljuk a leghatékonyabb és legmegtérülőbb módját a költségkeret elköltésére.

6. Visszacsatolás és riportok kiállítása

Minden hónap végén, illetve minden hét elején összefoglaló riportokat küldünk neked a kampányokról és a javaslatainkról is összeállítunk egy dokumentumot. Szinte mindig van mit fejleszteni akár a weboldal, akár az értékesítési tölcsér, akár a hirdetések tekintetében!

víziónk

Jobbá akarjuk tenni a magyar online hirdetési piacot

Ez a víziónk, ezért dolgozunk nap mint nap.

Gyakran szembesülünk azzal, hogy potenciális ügyfeleink korábban nagyot csalódtak a Facebook és Google hirdetésekben, vagy kókler szolgáltatók átverték őket és hatalmas mínusszal szálltak ki az együttműködésből.

Az idő kerekét visszaforgatni ugyan nem tudjuk, de igyekszünk visszaadni a hitedet abban, hogy az online hirdetések működnek. Bízd ránk a kampányaidat és megmutatjuk Neked, hogyan lehet ezt profin csinálni!

partnerek, akik melletünk döntöttek

Kik alkotják az MP Marketing csapatát?

Müller Péter

Alapító / Marketing vezető

Szentgyörgyi Noémi

Kreatív szövegíró

Neisser Dávid

Projektmenedzser / Kampánymenedzser

Horváth Dániel

Kampánymenedzser

Sarnyai Dániel

WP Webdizájner

Hogyan tudunk vaskosan megtérülő kampányokat készíteni Neked?

1. Az online hirdetések önmagukban nem valók mindenkinek, így nem is vállalunk el olyan munkákat, ahol nem látjuk a megtérülés lehetőségét!

Érdemes belátni, hogy egy jó hirdetés vagy hirdetési kampány önmagában nem elég. Fontos, hogy a termék eladható legyen, a weboldal és/vagy az értékesítési tölcsér kiválóan funkcionáljon és legyen megfelelő árrés az értékesíteni kívánt terméken/szolgátatáson, hogy a hirdetések díja és a munkadíjunk beszámításával is nyereséges lehessen a kampány. Ha ezek közül bármelyik elem is hibádzik, akkor nem lesz nyereség - ezért a konzultáció során felmérjük, hogy van-e értelme belevágnunk a hirdetések kezelésébe.

2. Tesztelés, tesztelés, tesztelés

Az időnk és energiánk legnagyobb részét a hirdetések készítésébe fektetjük. Több tucatnyi hirdetés elkészítése nélkül lehetetlen megtalálni a legmegtérülőbb utat.

3. Hirdetési rendszereket tervezünk

Ha egy termék vagy szolgáltatás nem adható el direkt módon egyetlen hirdetéssel, akkor egy hirdetési rendszert tervezünk neki, amely során több lépcsőn visszük végig a látogatókat és lassan érdeklődőkké, vásárlókká konvertáljuk őket.

4. Valóban energiát fektetünk a munkánkba

Nap mint nap ellenőrizzük a hirdetéseidet, odafigyelünk a kéréseidre, folyamatosan frissítünk, tesztelünk, proaktívan ötletekkel állunk elő. Ebben hiszünk és azt tapasztaljuk, hogy pontosan ez működik!

Három fontos kérdésünk van hozzád

Amennyiben az alábbi három kérdés közül valamelyik igaz rád, akkor kérlek ne is kérj tőlünk ajánlatot, mert nem fogunk tudni együttműködni.

1. Elvárod, hogy már az első pillanattól nyereségesen működjenek a hirdetéseid?

Ha azt gondolod, hogy a hirdetéseid első pillanattól kiválóan fognak működni, akkor nem mi vagyunk a Te embereid. Van természetesen erre példa, de az esetek legalább 60%-ban 2-3 hónapra van szükség alsó hangon ahhoz, hogy vaskos megtérülést érjünk el a hirdetések területén.

  1. Alig 10.000 – 20.000 Ft-od van hirdetésekre?

Havi 60-80.000-es hirdetési költségkeret alatt senkivel sem indulunk el, mert szinte lehetetlen ennél kevesebb összegből kitermelni a saját munkabérünket, a hirdetések költségét és valamennyi profitot is.

  1. Csak egy hónapot adnál a hirdetéseknek?

Az ügyfeleinkkel minimum 3 hónapra szerződünk a fentebb már említett okokból kifolyólag. Idő kell egy jól működő rendszer kialakításához, sokszor a weboldalt és az értékesítési tölcsért is nagyban át kell alakítani a megfelelő eredményekért.

HIRDETÉSKEZELÉS

Ha szeretnéd, hogy a céged hirdetései innentől profi kezekben legyenek, akkor töltsd ki a jelentkezési űrlapot, és 48 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot, hogy egy személyes beszélgetés és felmérés alapján tudjunk árajánlatot és javaslatot adni hirdetéskezelésre.

105.000 Ft / hónaptól

TUDUNK SEGÍTENI?

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mi irányárként minimum 60-80.000 Ft-os költségkeretet szoktunk belőni, mint alsó határ. Teljesen őszintén: ez alatt célszerűbb, ha a hirdetéseidet te csinálod magadnak, mert nem valószínű, hogy fognak annyit hozni a hirdetések, hogy kitermeljék a mi munkabérünket és a hirdetések költségeit.

Igen, a munkánkra vállalunk garanciát! Amit elvállalunk feladatokat minden esetben időben és tökéletes minőségben végezzük el, mindig a legjobbra törekedünk. Arra azonban nem tudunk garanciát vállalni, hogy mikor és milyen eredmények fognak születni.

Például tudunk a hirdetésekkel emberek százait, ezreit a weboldaladra terelni, de a látogatók konvertálása már a weboldal/webshop feladata, mint ahogy a leadek lekezelése is a megrendelő feladata. Az eredményeket egy összetett rendszer biztosíthatja és ennek a rendszernek általában nem terjed ki a teljes egészére a befolyásunk.

Hazudnánk, ha azt mondanánk, hogy már az első hónapban biztosan pénzt fogsz keresni az együttműködésünkből. Van erre is példa, de többségében mi 3-6 hónapot szoktuk belőni erre.

Igen, mi 3 hónapnál rövidebb időre nem szerződünk senkivel, de az együttműködéseink zöme 6, vagy 12 hónapos – ez az a reális időtartam, amely alatt szép eredményeket tudunk elérni. A munkadíjat minden megkezdett hónap elején rendezzük.

Nem, jutalékosan nem dolgozunk.